יחימוביץ: "אדאג שהסיעה שלי תצביע בעד העלאת קצבאות הילדים"

שלמה בן יוסף No Comments on יחימוביץ: "אדאג שהסיעה שלי תצביע בעד העלאת קצבאות הילדים"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת שלי יחימוביץ – המחנה הציוני שוחחה הערב במהדורה המרכזית של קול חי ואמרה כי בממשלה הנוכחית יש הרבה מרכיבים חברתיים מצויינים. "אני מאוד מאוכזבת מהכניעה לטייקונים בנושא הגז, הציבור ישלם את המחיר".

על אמירתו של כחלון לפיה הוא לא יתערב בנושא הגז בגלל ניגוד עניינים אמרה יחימוביץ כי הוא היה צריך לומר את זה לפני הבחירות. "הוא בא על טיקט של מלחמה חברתית בבעלי ההון".

אז הבעיה נתניהו? נשאלה יחימוביץ, וענתה שלא. יש את שלטון החוק, מעמדו של בית המשפט העליון, השיוויון בפני החוק, היחס למיעוטים וכמובן הנושא המדיני.

ולמה לא נכנסתם?

כל דבר טוב שהממשלה הזו תעשה למען עם ישראל היא תקבל את האצבעות שלנו. למשל, העלאת קצבאות הילדים. העובדה שאנחנו אופוזיציה לא תוביל אותנו להתנגד לדברים הטובים שיעשו. "אני עוקבת אחרי הבריאות, זה נושא שקרוב לליבי. ברוב הדברים אני מסכימה עם ליצמן וחלק דברים שלא -כמו השר"פ לו אני מתנגדת. אם ליצמן אומר לי שחלק מהמטרה שלו היא ביטוח סיעודי לכולם האם אצביע נגד כי אני באופוזיציה?

יחימוביץ התייחסה להשמצות על ליצמן בתקשורת לפיה הוא מסייע לפרופ' רוטשטיין להתמנות למנכ"ל בית חולים הדסה לאחר שנכדו שחלה התאשפז אצלו בתל השומר. "אני נוטה לקבל את גרסת ליצמן שמדובר בהשמצות חסרות בסיס, אם היו יתחיל לגמול לכל מישסייע לו אי פעם הוא לא יסיים".



0 תגובות